FedEx Corporation vuosikertomus 2004: Yritysten Tiedot,

posted in: Articles | 0

Pääkonttori: 942 Etelä-Shady Grove Road, Memphis, Tennessee 38120, (901) 818-7500.

vuosikokous: vuosikokous shareowners pidetään Tennessee Grand Ballroom Hilton Hotel, 939 Ridge Lake Boulevard, Memphis, Tennessee 38120, maanantai, 27. syyskuuta 2004, klo 10:00 Keski-aikaa.,

Stock Listing: FedEx Oyj: n yhteinen kanta on listattu New Yorkin Pörssissä osaketunnus FDX.

Osuudenhaltijat: 12.heinäkuuta 2004 oli 17 901 osuudenhaltijaa.

Markkinat Tiedot: Seuraavat ovat korkeat ja alhaiset myyntihinnat ja käteisellä maksetut osingot, vuosineljänneksittäin, FedEx Oyj: n yhteisen kannan vuonna 2004 ja 2003.

Osingot: FedEx maksaa sen ensin osinkona 8. heinäkuuta 2002 andhas maksetaan osinkona kunkin seuraavan neljänneksellä, mukaan lukien onJuly 1, 2004 ($0,07 euroa osakkeelta)., Odotamme maksavamme edelleen neljännesvuosittaiset käteisosingot, vaikka jokainen neljännesvuosittainen jakauma edellyttää hallituksemme tarkistusta ja hyväksyntää.

Taloudelliset Tiedot: Kopiot FedEx Oyj: n Vuosikertomuksen Form 10-K, muut asiakirjat jätetty Securitiesand Exchange Commission (SEC) ja muut rahoitus-ja oikeudenkäyntejä koskevat ovat saatavilla kautta Web-sivustossa osoitteessa fedex.kom.Viimeisin sertifioinnit meidän pääasiallinen johdon ja rahoituksen virkamiehet § 302 Sarbanes-Oxley Act of 2002 on jätetty todistusaineistoksi meidän Lomakkeella 10-K., Sinulle lähetetään kopio Lomake 10-K pyynnöstä Sijoittajasuhteet, FedEx Corporation, 942 Etelä-Shady Grove Road, Memphis, Tennessee 38120, (901) 818-7200, e-mail [email protected]. Yrityksen asiakirjat sähköisesti SEC löytyy myös SEC: n Web-sivustossa osoitteessa www.sec.gov.

Itsenäinen Rekisteröity Julkinen tilitoimisto:Ernst ja Young LLP, Memphis, Tennessee.,

Suoraan Varastossa Osto-ja Osinko Uudelleeninvestointikautta Tiedustelut:lisätietoja suoraan varastossa osto-ja dividendreinvestment suunnitelma FedEx Corporation yhteisen kannan, callEquiServe at (800) 446-2617 tai vierailla niiden suora varastossa purchaseplan Web-sivustossa osoitteessa equiserve.com. Tämä suunnitelma tarjoaa vaihtoehdon perinteisen vähittäiskaupan välitys menetelmiä ostaa, pitävät hallussa ja myyvät FedEx yhteisen kannan. Tämä suunnitelma mahdollistaa myös sen, että osakkeenomistajat voivat automaattisesti sijoittaa osinkonsa ostaakseen FedExin yhteisen kannan lisäosakkeita.,

Equal Employment Opportunity: Meidän suurin voimavara on kansalaisiamme. Olemme sitoutuneet tarjoamaan työpaikan, jossa työntekijät ja urakoitsijat tuntevat kunnioitusta, tyytyväisyyttä ja arvostusta. Politiikkamme tarkoituksena on edistää oikeudenmukaisuutta ja kunnioitusta kaikkia kohtaan. Palkkaamme, arvioimme ja edistämme työntekijöitä ja sitoudumme alihankkijoihin heidän taitojensa ja suorituskykynsä perusteella. Tämä huomioon ottaen emme suvaitse tiettyjä esimiehiä., Näitä ovat häirintä, väkivalta, uhkailu ja kaikenlainen syrjintä, joka liittyy rotuun,ihonväriin, uskontoon, kansalliseen alkuperään, sukupuoleen, sukupuoliseen suuntautumiseen,ikään, vammaisuuteen tai soveltuvin osin veteraani-tai siviilisäätyyn.

palvelumerkit: seuraavat ovat rekisteröityjä palvelumerkkejä, jotka on rekisteröity yhdysvaltalaiselle Express Corporationille., Patentti – &Trademark Office ja muissa maissa: FedEx®, FedEx Express® – ja FedEx Ground®, FedEx Freight®, FedEx Custom Critical®, FedExSupply Ketju Palvelujen®, FedEx InSight®, FedEx Home Delivery® – ja FedEx International Priority DirectDistribution®. Seuraavassa on Federal Express Corporationin palvelumerkit:FedEx Trade NetworksSM, FedEx ServicesSM ja CaribbeanTransportation ServicesSM. DocStore® on Kinko ’ s Ventures, Inc: n rekisteröity palvelupiste. FedEx Kinko ’s Office and PrintCentersSM on Federal Express Corporation andKinko’ s Ventures, Inc: n palvelumerkki.