Toppsta – barnebøker – Anmeldelser

posted in: Articles | 0

Når sytten år gammel Isabella (Bella) Swan flytter til den regnfulle byen Forks i Washington for å bo med sin Far, er alt hun forventer å finne er kjedsomhet, apati og den vanlige sportsidioter og nerder på den søvnige videregående skole. Ingenting kunne være lengre fra virkeligheten. Hun er betatt av den vakre, men reservert Cullen, søsken, men de har en hemmelig for å beskytte og uhøflig og fiendtlig Edward er fast bestemt på å holde seg unna., Men selv den kunnskap at Edward er en vampyr kan ikke dempe Bella er farlig ønske om ham, til tross for advarsler til hennes far og hennes nye beste venn Jacob Black, som bare skjer for å være en varulv. Bella og Edward ‘ s historie er en spennende blanding av skrekk og romantikk samt en forførende coming of age historie, der to elskere kjempe for sin kjærlighet mot alle odds.
overbevisende romantikk ble en umiddelbar suksess da den ble utgitt i 2005, som solgte millioner av eksemplarer, og vinne flere priser, inkludert 2008 British Book Award Children ‘ s Book of the Year for Breaking Dawn., Faktisk, bestille en brøt den BRITISKE rekorden for raskeste tid til å selge 1 million eksemplarer av en bok i Waterstone ‘ s. Bøkene’ suksessen fortsatte med Hollywood-blockbuster som gjorde at både Robert Pattison og Kristen Stewart ‘ s navn. The Twilight saga-bøkene har blitt et moderne fenomen, bringe vampyrer til massene. Twilight er romantikk og dens universelle temaer av opprør, angst og finne din plass har fortjent det fans (kjent som «Twihards») over hele verden.,
vampire romance saga er en fire reserve-serien, og det er best å lese dem i rekkefølge, så start med å Bestille 1 eller ta fatt på hele Twilight-samling. Lesere i alderen 10 og over (inkludert voksne!) vil være sikker på å bli sugd inn i dette må-lese-serien.
Alle Twilight bøkene i rekkefølge:
Bok 1: Twilight (2005)
Bok 2: New Moon (2006)