FedEx Corporation jaarverslag 2004: bedrijfsinformatie

geplaatst in: Articles | 0

hoofdkantoor: 942 South Shady Grove Road, Memphis, Tennessee 38120, (901) 818-7500.

jaarlijkse vergadering: de jaarlijkse vergadering van aandeelhouders zal worden gehouden in de Tennessee Grand Ballroom in het Hilton Hotel, 939 Ridge Lake Boulevard, Memphis, Tennessee 38120, op maandag 27 September 2004, om 10:00 uur Central time.,

Stock Listing: de gewone aandelen van FedEx Corporation zijn genoteerd aan de New York Stock Exchange onder het ticker symbool FDX.

Share owners: op 12 juli 2004 waren er 17.901 share owners van record.

marktinformatie: hieronder volgen de hoge en lage verkoopprijzen en dividenden in contanten, per kwartaal, voor de gewone aandelen van FedEx Corporation in 2004 en 2003.

dividenden: FedEx betaalde haar eerste dividend in contanten op 8 juli 2002 en heeft elk daaropvolgend kwartaal een dividend in contanten uitgekeerd, inclusief op 1 juli 2004 ($0,07 per aandeel)., We verwachten dat we regelmatige driemaandelijkse dividenden in contanten blijven betalen, hoewel elk kwartaal Dividend onderworpen is aan herziening en goedkeuring door onze Raad van Bestuur.

Financiële Informatie: Kopieën van FedEx Corporation AnnualReport op Formulier 10-K, andere documenten ingediend bij de Securitiesand Exchange Commission (SEC) en andere financiële en statisticalinformation zijn beschikbaar via onze website bij fedex.com.De meest recente certificeringen door onze opdrachtgever uitvoerende enfinanciële functionarissen op grond van artikel 302 van de Sarbanes-Oxley Act van 2002 worden ingediend als tentoonstellingen in ons Formulier 10-K., U ontvangt een kopie van het formulier 10-K op verzoek naar Investor Relations, FedEx Corporation, 942 South Shady Grove Road, Memphis, Tennessee 38120, (901) 818-7200, e – mail [email protected]. bedrijfsdocumenten die elektronisch bij de SEC worden ingediend, zijn ook te vinden op de website van de SEC op www.sec.gov.

onafhankelijk geregistreerd Openbaar accountantskantoor: Ernst and Young LLP, Memphis, Tennessee.,

Direct op Voorraad Koop en Herbelegd Dividend Vragen:Voor informatie over de directe voorraad koop en dividendreinvestment plan voor FedEx Corporation gewone aandelen, callEquiServe op (800) 446-2617 of bezoek hun directe voorraad purchaseplan website equiserve.com. Dit plan biedt een alternatief voor de traditionele retail brokerage methoden van de aankoop, het houden en de verkoop van FedEx gewone aandelen. Dit plan stelt aandeelhouders ook in staat hun dividenden automatisch te herinvesteren om extra aandelen van FedEx common stock te kopen.,

gelijke kansen op Werk: onze mensen zijn onze grootste troef. We zijn toegewijd aan het verstrekken van een werkplek waaronze medewerkers en aannemers zich gerespecteerd, tevreden en gewaardeerd voelen. Ons beleid is gericht op het bevorderen van billijkheid en respect voor iedereen. We nemen werknemers in dienst, evalueren en promoten ze, en nemen aannemers in dienst, op basis van hun vaardigheden en prestaties. Met dit in gedachten, zullen we bepaalde gedragingen niet tolereren., Deze omvatten pesterijen, geweld, intimidatieen discriminatie van welke aard dan ook met betrekking tot ras, huidskleur,godsdienst, nationale afkomst, geslacht, seksuele geaardheid, leeftijd,handicap of, indien van toepassing, veteraan of burgerlijke staat.

servicemerken: de volgende zijn geregistreerde servicemerken vanederal Express Corporation, geregistreerd bij de VS, Patent &Trademark Office en in andere landen: FedEx®, FedEx Express®,FedEx Ground®, FedEx Freight®, FedEx Custom Critical®, FedExSupply Chain Services®, FedEx InSight®, FedEx Home Delivery®en FedEx International Priority DirectDistribution®. De volgende servicemerken van Federal Express Corporation zijn: FedEx Trade NetworksSM, FedEx ServicesSM en CaribbeanTransportation ServicesSM. DocStore® is een geregistreerd servicemark van Kinko ‘ s Ventures, Inc. FedEx Kinko ’s Office en PrintCentersSM is een dienstmerk van Federal Express Corporation en Kinko’ s Ventures, Inc.