Toppsta-Childrens Books-Reviews

geplaatst in: Articles | 0

wanneer de zeventienjarige Isabella (Bella) Swan naar het regenachtige stadje Forks, Washington verhuist om bij haar vader te wonen, verwacht ze alleen maar verveling, apathie en de gebruikelijke jocks en nerds op de sleepy high school. Niets is minder waar. Ze is gefascineerd door de mooie maar afstandelijke Cullen broers en zussen, maar ze hebben een geheim te bewaken en de onbeschofte en vijandige Edward is vastbesloten om weg te blijven., Maar zelfs de wetenschap dat Edward een vampier is kan Bella ‘ s gevaarlijke verlangen naar hem niet bedwingen, ondanks de waarschuwingen van haar vader en haar nieuwe beste vriend Jacob Black, die toevallig een weerwolf is. Bella en Edward ‘ s verhaal is een spannende mix van horror en romantiek, evenals een verleidelijke coming of age verhaal, waar twee geliefden vechten voor hun liefde tegen alle verwachtingen in.de boeiende romance was meteen een hit toen het werd gepubliceerd in 2005, de verkoop van miljoenen exemplaren en het winnen van verschillende prijzen, waaronder de 2008 British Book Award Children ‘ s Book of the Year voor Breaking Dawn., In feite, book one brak het Britse record voor de snelste tijd om te verkopen 1 miljoen exemplaren van een boek in Waterstone’ s. the boeken ‘succes voortgezet met de Hollywood blockbuster die zowel Robert Pattison en Kristen Stewart’ s namen maakte. De Twilight Saga boeken zijn een modern fenomeen, het brengen van vampiers naar de massa. Twilight ’s romance en zijn universele thema’ s van rebellie, angst en het vinden van uw plaats hebben verdiend it fans (bekend als “Twihards”) over de hele wereld., the vampire romance saga is een serie van vier boeken die je het beste op volgorde kunt lezen, dus begin met Boek 1 of begin met de hele Twilight-collectie. Lezers van 10 jaar en ouder (inclusief volwassenen!) zal zeker worden gezogen in deze must-read serie. Boek 1: Twilight (2005) Boek 2: New Moon (2006) Boek 3: Eclipse (2007) Boek 4: Breaking Dawn (2008) Boek 5: Midnight Sun (2020) ook: The Short Second Life of Bree Tanner: An Eclipse Novella (2010)